ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος
Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24
Τηλ 210-6996688 και 210-6980777
FAX: 210-6998848
mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Αθήνα, 2-11-2017
Αρ. Πρωτ. 105

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

H Ένωση Διοικητικών Δικαστών καταδικάζει τη θρασύδειλη επίθεση σε βάρος της δικηγόρου Ευγενίας Κουνιάκη, συνηγόρου πολιτικής αγωγής στη δίκη της Χρυσής Αυγής, έξω από το δικαστήριο όπου επρόκειτο να διεξαχθεί η δίκη.


Απαιτούμε την άμεση σύλληψη των δραστών. Η Πολιτεία επιτέλους να λάβει τα αναγκαία μέτρα για την προστασία όλων των λειτουργών της δικαιοσύνης κατά την άσκηση του λειτουργήματός τους.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                     Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΪΝΙΩΤΗ                 ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΪΤΑΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ           ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος
Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24
Τηλ 210-6996688 και 210-6980777
FAX: 210-6998848
mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Αθήνα, 20-10-2017
Αρ. Πρωτ. 103


ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Σας ενημερώνουμε ότι κατά της 1069/19/10/2017 απόφασης των Υπουργών Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Οικονομικών “Τύπος και περιχόμενο της Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης ( Δ.Π.Κ) και της Δήλωσης Οικονομικών Συμφερόντων (Δ.Ο.Σ)-Ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων αυτών” (ΦΕΚ 3702 Β΄/19/10/2017) οι δικαστικές ενώσεις ασκήσαμε σήμερα αίτηση ακύρωσης και αίτησης αναστολής και ήδη λάβαμε προσωρινή διαταγή. Συνεπώς η υπόχρεωσή μας για υποβολή Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης και Δήλωσης Οικονομικών Συμφερόντων για τα έτη 2016 και 2017 (χρήσεις 2015 και 2016) αναστέλλεται προς το παρόν. Θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΪΝΙΩΤΗ          ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΪΤΑΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣτΕ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ Ν.Σ.Κ.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣτΕ

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ

       Με την απόφαση 2649/2017 της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας έγινε δεκτή αίτηση ακυρώσεως που είχαν ασκήσει όλες οι δικαστικές ενώσεις και ακυρώθηκε στο σύνολό της η 1846οικ./13.10.2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Οικονομικών «Τύπος και περιεχόμενο της Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης (Δ.Π.Κ.) και της Δήλωσης Οικονομικών Συμφερόντων (Δ.Ο.Σ.) – Ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων αυτών» (B’ 3300). Κατόπιν αυτού και βάσει των λόγων ακυρώσεως που έγιναν δεκτοί και αφορούσαν την αντίθεση προς το Σύνταγμα των σχετικών νομοθετικών διατάξεων, δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης και δηλώσεις οικονομικών συμφερόντων ετών 2016 και 2017 (χρήσεις 2015 και 2016) δεν είναι πλέον δυνατό να υποβληθούν με τη διαδικασία και ενώπιον της αρχής που προβλέπεται από τις διατάξεις αυτές. Για κάθε περαιτέρω εξέλιξη επί του θέματος οι ενώσεις θα ενημερώσουν εγκαίρως τα μέλη τους.

Αθήνα,   19/10/2017

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ 

Χριστόφορος Σεβαστίδης, Πρόεδρος Πρωτοδικών

Ευθύμιος Αντωνόπουλος, Σύμβουλος Επικρατείας

Αγγελική Λαϊνιώτη, Πρόεδρος Εφετών Δ.Δ.

Δημήτριος Ασπρογέρακας, Εισαγγελέας Εφετών

Ασημίνα Σαντοριναίου, Σύμβουλος Ελεγκτικού Συνεδρίου

Χρήστος Μητκίδης, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ

Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος

Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24

Τηλ 210-6996688 και 210-6980777

FAX: 210-6998848

mail:enosidioikitikondikaston@yahoo.gr

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Αθήνα, 16/10/2017

Αρ.πρωτ. 101

                                                                                                   

ΠΑΝΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 ΩΡΑ 15.00

            Σας υπενθυμίζουμε ότι εξαιτίας της απεχθούς δολοφονίας  του δικηγόρου Μιχάλη Ζαφειρόπουλου οι Δικαστικές Ενώσεις αποφασίσαμε την αναβολή της Πανδικαστικής Συγκέντρωσης, για την  ανάδειξη του μείζοντος θέματος των δραματικών περικοπών ταων συντάξεων των δικαστικών λειτουργών για την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 15.00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Εφετείου Αθηνών.

            Η παρουσία όλων μας είναι αναγκαία στην προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

 

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΪΝΙΩΤΗ                               ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΪΤΑΣ

 ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ                          ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣτΕ

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ 

ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ 

ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ 

ΕΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ Ν.Σ.Κ.

ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΝΣΚ

                                                                                                  

Αθήνα, 4/10/2017

                                                                                                   

ΠΑΝΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017

Οι Δικαστικές Ενώσεις καλούν όλους τους δικαστικούς λειτουργούς, εν ενεργεία ή επί τιμή, σε Πανδικαστική Συγκέντρωση το Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 10.00΄ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Εφετείου Αθηνών για την ανάδειξη του μείζονος θέματος των δραματικών περικοπών των συντάξεων των δικαστικών λειτουργών.

 

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

Χριστόφορος Σεβαστίδης,  Πρόεδρος Πρωτοδικών

Ευθύμιος Αντωνόπουλος, Σύμβουλος Επικρατείας

Αγγελική Λαϊνιώτη, Πρόεδρος Εφετών Δ.Δ.

Ασημίνα Σαντοριναίου, Σύμβουλος Ελεγκτικού Συνεδρίου       

Δημήτριος Ασπρογέρακας, Εισαγγελέας Εφετών

Χρήστος Μητκίδης, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους

Σταμάτιος Γιακουμέλος, Αρεοπαγίτης ε.τ.

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ

Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος

Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24

Τηλ 210-6996688 και 210-6980777

FAX: 210-6998848

mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αθήνα,  15-3-2017

Αρ. Πρωτ. 44

    

Ενημερωτική ανακοίνωση για τη συνάντηση του ΔΣ με τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

     Στις 9.3.2017 το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης συναντήθηκε με τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Σταύρο Κοντονή. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του κ. Υπουργού, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου κ. Γεωργίου Σάρλη. 

        Η συνάντηση έγινε σε θετικό κλίμα. Ενημερώσαμε τον κ. Υπουργό για τις θέσεις της Ένωσης σε όλα τα βασικά τρέχοντα ζητήματα. Αναφερθήκαμε, ιδίως, σε πάγιες προτάσεις της Ένωσης για τη βελτίωση της διοικητικής δικονομίας, ζητήσαμε την κατάργηση του θεσμού του εισηγητή – δικαστή στις διαφορές ουσίας, εξηγήσαμε τις θέσεις μας για τους κανονισμούς εσωτερικής υπηρεσίας των δικαστηρίων και εκφράσαμε αιτιολογημένα την διαφωνία μας με την προοπτική μεταφοράς του συνόλου των συνταξιοδοτικών διαφορών στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Ζητήσαμε για μία ακόμη φορά την επαρκή χρηματοδότηση της Δικαιοσύνης, την κάλυψη των οργανικών θέσεων των δικαστικών υπαλλήλων, την αύξηση των οργανικών θέσεων των δικαστικών λειτουργών και την επίλυση του κτηριακού προβλήματος πολλών διοικητικών δικαστηρίων. Περαιτέρω, ζητήσαμε τη συμπαράσταση του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σε περίπτωση που επιχειρηθεί, με όποια μορφή, περαιτέρω μείωση των αποδοχών των δικαστικών λειτουργών, αλλά και αναφορικά με το αίτημά μας περί άρσης της αναστολής των μισθολογικών ωριμάνσεων και μισθολογικών προαγωγών των δικαστικών λειτουργών. Ζητήσαμε επίσης την υποστήριξη του Υπουργείου στο αίτημα που θα υποβάλλουμε στο συναρμόδιο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σχετικά με την εισαγωγή διάταξης με την οποία θα παρέχεται στους δικαστικούς λειτουργούς που θα αντιμετωπίζουν αντίστοιχο πρόβλημα υγείας, όπως τούτο θα διαπιστώνεται με γνωμάτευση υγειονομικής επιτροπής, να αποχωρούν από το Σώμα με ειδικά χορηγούμενη σύνταξη αναπηρίας. Τέλος, επισημάναμε την ανάγκη θεσμικού διαλόγου μεταξύ της Ένωσής μας και του Υπουργείου σχετικά με τους σχεδιασμούς που αφορούν τη διοικητική δικαιοσύνη.

    Ο κ. Υπουργός άκουσε με προσοχή τις θέσεις μας, τις οποίες καταθέσαμε και εγγράφως με αναλυτικό υπόμνημα, επέδειξε θετική διάθεση να τις μελετήσει, ιδίως όσες αφορούν δικονομικά ζητήματα και υποσχέθηκε να συνεχιστεί ο διάλογος μαζί μας.

                             

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΑΪΝΙΩΤΗ                               ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΪΤΑΣ

 ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ                        ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ

ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΕΙΡΗΝΗΣ ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗ  ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΤΗΣ11Ης  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ  2017

 

Κυρίες  και Κύριοι     

Σας  Ευχαριστούμε θερμά που τιμάτε με την παρουσία σας την Γενική μας Συνέλευση.

Λυπούμαστε που ο υπουργός Δικαιοσύνης δεν μας έκανε την ίδια τιμή και θα μας ακούσει ωσεί παρών .

Αν κάνουμε  μια ιστορική  αναδρομή  θα διαπιστώσουμε την διαχρονική αδυναμία, και έλλειψη ευθύνης της Πολιτείας μας στην αντιμετώπιση των προβλημάτων  της ελληνικής δικαιοσύνης.

Η δικαστική αναδιοργάνωση, η ταχύτητα απονομής της δικαιοσύνης, η λειτουργία της δικαιοσύνης στη πράξη και η αδιαφορία των ελληνικών κυβερνήσεων για τη Δικαιοσύνη αποτελούν αντικείμενο  συζήτησης και στη βουλή  των ελλήνων ,  τουλάχιστον από το 1885,όταν μεταξύ άλλων και ο Γ. Φιλάρετος,  δικηγόρος, κατ΄ επανάληψη βουλευτής και Υπουργός Δικαιοσύνης το 1891   δήλωνε  στη βουλή  «Εκείνο το οποίο δύναμαι να βεβαιώσω είναι  ότι ημέρα  με  την ημέρα  η δικαιοσύνη  χειροτερεύει……Η μηχανή της εν Ελλάδι δικαιοσύνης  κακώς και βραδέως  λειτουργεί.  Με τοιούτον πόλεμον  τον οποίον εχει η εν Ελλάδι  Δικαιοσύνη από την εκάστοτε κυβέρνησιν,  δια της αδιαφορίας, δια της  επεμβάσεως της πολλάκις , δια της μεροληπτικής προαγωγής , δια της γλισχρότητας των μισθών  απορώ και πως σώζεται  ίχνος  δικαιοσύνης….» 

Από τότε, άλλαξαν αρκετά πράγματα. Αλλά  οι ίδιες λέξεις  αποδίδουν και τη σημερινή κατάσταση. Τα ίδια προβλήματα   λέγονται και ξαναλέγονται ακόμη χωρίς να προκαλούν έστω το εύλογο ερώτημα  που πάμε. 

Οι πολιτικοί  μας δεν μπορούν  βέβαια  να  ομολογήσουν ότι τα πράγματα  δεν  πάνε καλά  ή τουλάχιστον ότι δεν βελτιώνονται όσο λένε. Εμείς όμως δεν έχουμε λόγο ,  ούτε και το δικαίωμα να σιωπούμε.  

Η Δικαιοσύνη επιβιώνει  στα μικρά  εδώ και χρόνια, αλλά κάθε  φορά η ευθύνη  πέφτει πάντα  στους ώμους της  κυβέρνησης  που κυβερνά.   Και σήμερα, το  δικαστικό σύστημα στη χώρα μας νοσεί. Όπως νοσούσε πάντα. Και δεν οφείλεται  σε αδυναμία που συνεπάγονται οι συγκυρίες αλλά  σε αδυναμία που φαίνεται πως δεν μπορεί να ξεπεραστεί γιατί είναι μέρος μιας γενικότερης νοοτροπίας έναντι της  δικαστικής λειτουργίας.

Πράγματι κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης, - εμείς θα συμφωνήσουμε μαζί σας - οι πολίτες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αποτελούν μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού έχουν  φτάσει στο σημείο  να μην  μπορούν  πλέον  να απευθύνονται  στη δικαιοσύνη, Γιατί η δικαστική λειτουργία αντιμετωπίζει πράγματι σημαντικά διαχρονικά προβλήματα που και αυτή η κυβέρνηση μέχρι σήμερα  τουλάχιστον  επιδεικνύει αξιοσημείωτη αδράνεια παρά τις  κατ΄ επανάληψη και  με σχετικά υπομνήματα επισημάνσεις του δικαστικού σώματος που παραμένουν στα συρτάρια αφού ο διάλογος με τις δικαστικές ενώσεις απουσιάζει. Γιατί  στο όνομα της επιτάχυνσης  αλλά και κάλυψης ταμειακών αναγκών του κράτους περιορίζεται διαρκώς  το δικαίωμα  του  για δικαστική  προστασία . Γιατί  το συνεχώς αυξανόμενο κόστος της δίκης σε συνδυασμό με την καθυστέρηση εκδίκασης των υποθέσεων είναι παράγοντες αποτρεπτικοί για  να προσφύγει κανείς  στη δικαιοσύνη .  

Γιατί  μερικές  από  τις βασικές  χιλιοειπωμένες  αιτίες συμφόρησης των  διοικητικών τουλάχιστον  δικαστηρίων από υποθέσεις και της για τον λόγο αυτό  καθυστέρησης απονομής της δικαιοσύνης. Είναι η πολυνομία και η κακονομία, που σε συνδυασμό με την εγγενή αναποτελεσματικότητα  της Δημόσιας Διοίκησης δυναμιτίζουν την αποτελεσματική εφαρμογή των νόμων με πλημμελείς  ερμηνείες των δικαιωμάτων των πολιτών από τα εκτελεστικά όργανα που καλούνται  να τους εφαρμόσουν.

Είναι η επιβολή νέων διαρκώς φορολογικών βαρών στους ορατούς φορολογούμενους, οι κατασχέσεις και πλειστηριασμοί ακινήτων,οι κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων,η συνεχής υποβάθμιση των παροχών κοινωνικής ασφάλισης, μέτρα που  λόγω της υπερβολής τους και ανεξαρτήτως της νομικής  τους βασιμότητας θεωρούνται άδικα από τους πολίτες που επειδή δεν έχουν που αλλού να απευθυνθούν καταφεύγουν  στη Δικαιοσύνη.  

Είναι η ανεξέλεγκτη σύγχρονη μετανάστευση  και οι διαφορές  που προκύπτουν από αυτήν  . 

Είναι η τακτική του Δημοσίου να μην συμμορφώνεται  με δυσμενείς γι αυτό αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, που αφορούν μεγάλες κατηγορίες πολιτών με αποτέλεσμα να   ακυρώνεται ο θεσμικός ρόλος της δικαιοσύνης, αλλά και να επιβαρύνονται τα δικαστήρια με χιλιάδες υποθέσεις για τις οποίες το  νομικό ζήτημα  έχει λυθεί αμετακλήτως .  

Είναι η υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση, η εντεινόμενη έλλειψη δικαστικών υπαλλήλων. 

Είναι γιατί τα μέσα που διαθέτει το κράτος για την λειτουργία  της Δικαιοσύνης, είναι του περασμένου αιώνα και οι πόροι που διατίθενται για τον τομέα αυτό είναι ελάχιστοι, παρά το ότι η Δικαιοσύνη αποτελεί ένα από τους βασικούς πυλώνες της δημοκρατίας, αλλά, και αναγκαίο όρο για την ανάπτυξη της οικονομίας  μας  όπως επισημαίνει η Ευρωπαικη Επιτροπή και όχι μόνο.  

Είναι η έλλειψη μηχανοργάνωσης  και εν γένει  οι  γνωστές σε όλους τριτοκοσμικές συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν οι δικαστές και τα δικαστήρια, ενώ για συντήρηση υποδομών και  του υπάρχοντος  απαρχαιωμένου εξοπλισμού  ούτε κουβέντα.

Αν ληφθούν υπόψη όλα αυτά κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης καταλαβαίνετε γιατί  όπως είπατε  μια αγωγή  που κατατίθεται σήμερα εκδικάζεται μετά από 7 χρόνια. Θα σας έλεγα και περισσότερα και για ένα άλλο λόγο. Γιατί  εξαιτίας  του κατά προτίμηση προσδιορισμού  των φορολογικών υποθέσεων λόγω μνημονιακής υποχρέωσης ο προσδιορισμός των αγωγών αποζημίωσης και όχι μόνο   έμεινε  πίσω. 

Όμως η έμφαση σε μια μόνο διάσταση του προβλήματος , αυτή της καθυστέρησης απονομής της Δικαιοσύνης, χωρίς να γίνεται λόγος για όλες τις αιτίες που την προκαλούν είναι παραπλανητική  και  συσκοτίζει  τα   άλλα σημαντικά προβλήματα 

Η χώρα μας είναι η πρώτη από 26 χώρες της ΕΕ με τον μεγαλύτερο  αριθμό  εκκρεμών διοικητικών υποθέσεων , γιατί  στη  Διοικητική Δικαιοσύνη μεταφέρονται  κατά βάση τα προβλήματα λειτουργίας  του κράτους .  

Στα  Διοικητικά Δικαστήρια εκκρεμούν  σήμερα  288.229 υποθέσεις από τις οποίες 245.795 εκκρεμούν στα Πρωτοδικεία   και  42.434 στα Εφετεία .

Από αυτές το σύνολο των εκκρεμών  φορολογικών  υποθέσεων που  κατά κανόνα προκαλούν το ενδιαφέρουν  είναι 58.082 , ενώ  οι εκκρεμείς  υποθέσεις που αφορούν άλλα αντικείμενα είναι 230.147 .   

Στο μεγαλύτερο  Πρωτοδικείο, της Αθήνας, οι  εκκρεμείς υποθέσεις φαίνεται να περιορίζονται σημαντικά  από  103.490  το 2015  σε 91.453 το 2016 , από τις οποίες   δεν έχει ακόμη   προσδιοριστεί  δικάσιμος για  44.000 έναντι 72.000 το 2015.

Αλλά και σ΄αυτό το ζήτημα δεν  έγινε καμιά προσπάθεια  να θεραπευτούν  τα αίτια  αλλά μόνο να αμβλυνθούν  οι  επιπτώσεις .

Μόνο τα τελευταία χρόνια ψηφίστηκαν, 38  νόμοι  για την επιτάχυνση  απονομής της δικαιοσύνης,  αλλά  το πρόβλημα δεν λύθηκε, αφού οι όποιες δικονομικές  ρυθμίσεις  δεν πλήττουν την ρίζα του προβλήματος. 

Για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, προκρίθηκε   και αυτή  την φορά, η τροποποίηση του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, με θετικές μεν διατάξεις που αμβλύνουν δικονομικούς περιορισμούς των  διαδίκων, αλλά δεν λύνουν το πρόβλημα  καθυστέρησης εκδίκασης των υποθέσεων. Διατάξεις μάλιστα όπως εκείνη του εισηγητή δικαστή  δημιουργεί ακόμη περαιτέρω καθυστέρηση  στην εκδίκαση των υποθέσεων  και ανισομερή χρέωση των δικαστών ζήτημα για το οποίο αγνοήθηκαν οι επισημάνσεις   τόσο των προισταμένων των δικαστηρίων όσο και της Ενωσής μας  που,έχουν άμεση αντίληψη της λειτουργίας των δικαστηρίων. Όπως και να το κάνουμε η  γνώση της πραγματικότητας είναι πρωταρχικά εμπειρική και  συνάγεται από την αμεσότητα της σχέσης με πρόσωπα και πράγματα.

Θεσμοθετήθηκε  και  η καταβολή παραβόλου όταν το δικαστήριο  κρίνει νόμιμο  το αίτημα χορήγησης  αναβολής, διάταξη που εξυπηρετεί  ταμειακές  ανάγκες του ΤΑΧΔΙΚ  και όχι τον σκοπό του νόμου  δηλαδή  την επιτάχυνση εκδίκασης των υποθέσεων,  ενώ  παραβλέπεται το γεγονός ότι η εκδίκαση των υποθέσεων αναβάλλεται  σε ποσοστα που φθάνουν το 60 και 70%  επειδή η Διοίκηση δεν προσκομίζει  τον φάκελο της υπόθεσης και τις απόψεις της

Αρήκτως όμως συνδεδεμένη με την ουσιαστική  αποτελεσματικότητα της δικαστικής λειτουργίας είναι  και η εφαρμογή  των δικαστικών αποφάσεων.

Είναι  συνηθισμένη  χρόνια τακτική  της Πολιτείας μας   να αρνείται την εφαρμογή των δυσμενών για το Δημόσιο αμετάκλητων  δικαστικών  αποφάσεων ή  και να την αντιπαρέρχεται με νέες  νομοθετικές ρυθμίσεις. Η τακτική αυτή παραβιάζει   τους κανόνες που ή ίδια η Πολιτεία  θέτει αλλά   και την Ευρωπαικη σύμβαση  δικαιωμάτων του ανθρώπου όπως σχετικώς   ερμηνεύτηκε και με  αποφάσεις του Ευρωπαικού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου. 

Πρόσφατα ο αναπληρωτής υπουργός οικονομικών μας ξεκαθάρισε ότι οι δικαστικές αποφάσεις θα εφαρμοστούν εάν και όταν  εκλείψουν οι δημοσιονομικές  δυσκολίες. Δηλαδή δεν είναι κατάλληλοι οι καιροί   για συνταγματική νομιμότητα. 

Η ιδιαιτερότητα  όμως της οικονομικής κατάστασης που το κράτος καλείται να αντιμετωπίσει, δεν αναιρεί την συνταγματική  υποχρέωσή   του να σέβεται  τις δικαστικές αποφάσεις και  να εγγυάται, έστω και υπό τις παρούσες συνθήκες, το σεβασμό των θεμελιωδών αρχών του Συντάγματος, το οποίο είναι βέβαιο ότι δεν επιτρέπει  την κατάργηση της διάκρισης των λειτουργιών.

Στους δείκτες για την αποτελεσματικότητα της δικαιοσύνης  περιλαμβάνεται και  η υιοθέτηση και εφαρμογή  των τεχνολογιών πληροφορικής. Και καθό μέρος αφορά  την υλοποίηση των σχετικών εφαρμογών στο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων των Διοικητικών Δικαστηρίων (ΟΣΔΥ) και το επίπεδο εξέλιξης τους  απαιτείται η υποστήριξη  δικαστικών υπαλλήλων  με γνώσεις πληροφορικής  οι οποίοι δεν υπάρχουν. 

Μέχρι σήμερα η υποστήριξη λειτουργίας του συστήματος  στηρίζεται  μόνο  στην  βοήθεια των δικαστών και των δικαστικών υπαλλήλων που με την ευκαιρία αυτή   τους ευχαριστούμε πολύ  για την προσπάθεια που καταβάλουν. Λόγω όμως της εντεινόμενης έλλειψης δικαστικών υπαλλήλων απαιτείται και  υπερωριακή απασχόληση υπαλλήλων για την καταχώρηση παλαιών αποφάσεων, που είναι προυπόθεση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά  το σύστημα και στην προσπάθεια αυτή είναι κρίσιμη η  στήριξη του υπουργείου δικαιοσύνης.   

Τα περισσότερα δικαστήρια, εκτός  από την γνωστή σε όλους κατάστασή τους  εξακολουθούν να  παραμένουν χωρίς αστυνομική  φύλαξη. Την προηγούμενη  εβδομάδα λίγο πριν από την συνεδρίαση  του Δ. Εφετείου  Πειραιά  άγνωστοι έκλεψαν  το κουδούνι  της έδρας  του δικαστηρίου Μικρή η ζημιά  αλλά είναι πιθανόν να προκύψουν  μεγάλες.

Ενδιαφέρον έχει  και  το ποσοστό των δικαστών που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα ευρωπαϊκού δικαίου Και σε αυτόν τον δείκτη η Ελλάδα κατέχει μία από τις τελευταίες θέσεις με ποσοστό μόλις περίπου 20%, την ίδια ώρα που πολλά κράτη-μέλη έχουν ποσοστά από 40% έως και 150%.

Αυτή είναι η κατάσταση και τα δεδομένα  της ελληνικής  δικαιοσύνη και  δεν αποτελούν εκτιμήσεις ούτε  αφορισμούς Και αν κρίνουμε  από το παρελθόν  και το παρόν οι οιωνοί δεν είναι αίσιοι.

Δεν παραβλέπουμε την κρισιμότητα της κατάστασης και κατανοούμε ότι  είναι  πρακτικά δύσκολο να αποκατασταθούν οι πολλές διαστρεβλώσεις του παρελθόντος, αλλά ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι να κάνεις  κάτι που θα μοιάζει με το παλιό  Γιατί μ’ εκείνο θα συγκριθεί το καινούργιο και δεν έχει πολλές πιθανότητες να κερδίσει.

Μόνο για διαδικασίες που αποδεικνύονται  αναποτελεσματικές   γίνεται συζήτηση. Δεν συζητούμε για την ποιότητα της δικαιοσύνης. Δεν συζητούμε  τι είδους δικαιοσύνη θέλουμε η οποία να μπορεί να σηκώσει το βάρος των περιστάσεων. Αυτό  δεν συζητιέται καθόλου. Δεν υπάρχει το έμπρακτο ενδιαφέρον  για να οργανωθεί και να λειτουργήσει αποτελεσματικά  η Δικαιοσύνη, ζήτημα πολιτικής και πολιτικών αποφάσεων  και πάντως  κυριε Υπουργε  της Δικαιοσύνης όχι πρωτοβουλιών  των  δικαστικών ενώσεων   που συστηματικά αγνοούνται . 

Η Ενωσή μας κύριε Υπουργέ  της Δικαιοσύνης  έχει καταθέσει  υπόμνημα  με προτάσεις σε όλους  τους  τελευταίους τουλάχιστον  υπουργούς  και  έχει  ζητήσει κατ΄ επανάληψη  να σας δεί   αλλά  το αίτημά μας    μέχρι σήμερα  δεν  έχει γίνει  δεκτό . Οι δικαστικές  Ενώσεις έχουμε  ζητήσει κατ΄ επανάληψη  να δούμε  και τον πρωθυπουργό  αλλά  το αίτημα μας μέχρι σήμερα δεν έγινε δεκτό. 

Με αρνητική στάση και  δυσανεξία αντιμετωπίζεται  και το ζήτημα των αποδοχών των δικαστικών λειτουργών τουλάχιστον από το 1949,  όταν  η   τότε  συσταθείσα επιτροπή για την αναθεώρηση του Συντάγματος  εισηγήθηκε ότι  το θέαμα «της ρακένδυτου δικαιοσύνης»  έπρεπε να σταματήσει και  να στηριχθεί  το κύρος  και κυρίως  η ανεξαρτησία της.

Απο το 1952 και  με πλήρη διακομματική συμφωνία,  καθιερώνεται ρητώς  σε  όλα τα ελληνικά συντάγματα  η ιδιαίτερη μισθολογική  μεταχείριση των δικαστικών λειτουργών. 

Ηδη  από το 1950  σύμφωνα  με παγιωμένη πλέον, χωρίς καμμιά απολύτως παρέκκλιση νομολογία,  της Ολομ. του Σ.τ.Ε  του  ΑΠ αλλα και του Ειδικού Δικαστηρίου του άρθρου 88 του Συντάγματος, η οικονομική ανεξαρτησία των δικαστικών λειτουργών  και η εξασφάλιση της κατ΄αρχήν  σταθερότητας  των αποδοχών τους αποτελεί αναγκαίο όρο της ανεξαρτησίας και της αμεροληψίας, με την οποία  τους ζητείται να  κρίνουν τη νομιμότητα των πράξεων των άλλων λειτουργιών και  να υπερασπιστούν τα δικαιώματα των πολιτών. Τα ίδια  έχουν γίνει παγίως δεκτά και  από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, από τα Συνταγματικά Δικαστήρια κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης καθώς και από τα ανώτατα δικαστήρια άλλων κρατών όπως ο Καναδάς και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Παρόλα αυτά, η  διαχρονική εμμονή των κυβερνήσεων  να θέλουν οικονομικά  υποτιμημένη την δικαστική λειτουργία παραβιάζοντας συνεχώς  τις σχετικές  συνταγματικές διατάξεις και τις αποφάσεις των δικαστηρίων, είχε ως αποτέλεσμα την διαρκή αντιδικία   μεταξύ της δικαστικής λειτουργίας και των άλλων δύο λειτουργιών  και την υπό πίεση, κατάρτιση  του κατά καιρούς δικαστικού μισθολογίου  με  βάση τις  δικαστικές αποφάσεις. 

Η κρίση για το ζήτημα αυτό συνεχίζεται και σήμερα. Το 2014, η τότε κυβέρνηση, αποκατέστησε τις δικαστικές αποδοχές των οποίων οι περικοπές του 2012 κρίθηκαν παράνομες και αντισυνταγματικές με αμετάκλητες  δικαστικές αποφάσεις.  

Δύο χρόνια μετά, όπως μας  δήλωσε  ο  αναπληρωτής  υπουργός οικονομικών,  η κυβέρνηση προτίθεται  να  νομοθετήσει   νέο  δικαστικό  μισθολόγιο    με περαιτέρω μειώσεις στις αποδοχές  των δικαστικών λειτουργών με το πρόσχημα του  «εξορθολογισμού και αποσυμπίεσης» των ειδικών μισθολογίων .  Εννοιες  που  όπως μας αναλύθηκαν  από τον ίδιο υπουργό σημαίνουν, μείωση  στις αποδοχές στους νέους  δικαστές ,  με προσωπικές διαφορές στους υπόλοιπους  και  επιδόματα ευθύνης  στους ανώτατους, ρυθμίσεις που συνεπάγονται και  τη δημιουργία δικαστικών λειτουργών, δύο  ταχυτήτων, όσον  αφορά το θέμα αυτό. 

Μια τέτοια εξέλιξη παραγνωρίζει πλήρως το γεγονός ότι η ψήφος του κάθε δικαστή ανεξαρτήτως του βαθμού ιεραρχίας  έχει ίση αξία στην απόφαση του δικαστικού σχηματισμού και δεν μπορεί, να τιμολογείται με κριτήρια  που προσιδιάζουν με υπαλληλική ιεραρχία Μια τέτοια   εξέλιξη εισάγει   ανεπίτρεπτη  νομοθετική παρέμβαση σε αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις σύμφωνα με τις οποίες  οι αποδοχές  των δικαστικών λειτουργών  δεν μπορούν να υποστούν νέες μειώσεις πέραν των ήδη επιβληθεισών.και πλήττει  το κύρος της δικαστικής λειτουργίας, ισότιμης προς τις άλλες δύο. 

Η συνταγματική αυτή προστασία  καλύπτει  και το συνταξιοδοτικό καθεστώς των δικαστικών λειτουργών που   και   αυτό εξακολουθεί να  αποτελεί  αιτία  μεγάλης αντιδικίας με τις άλλες δυο λειτουργίες, παρα τις  κατ΄ επανάληψη αμετάκλητες αποφάσεις  του Ε.Σ  και του ΣτΕ, με τις οποίες κρίθηκαν αντισυνταγματικές μειώσεις των συντάξεων, αλλα και πρόσφατα του Ειδικου Δικαστηρίου, του άρθρου 88 του Συντάγματος ,που έκρινε οτι το  ύψος  των συντάξεων δεν μπορεί να γίνεται  κατά τρόπο  που να αποκλίνουν ουσιωδώς από τις καθοριζόμενες  αποδοχές ενεργείας. 

  

Δεν διασφαλίζεται όμως, κύριοι εκπρόσωποι της πολιτικής εξουσίας  η  ανεξαρτησία  των δικαστικών λειτουργών , όταν  οι πρόεδροι  των ανωτάτων δικαστηρίων ,αλλά  και οι άλλοι βαθμοί της δικαστικής ιεραρχίας υποβιβάζονται συνταξιοδοτικώς σε τάξη κατωτέρου δημοσίου υπαλλήλου. Ένα ζήτημα που πρέπει να διαβαστεί με προσοχή αν πράγματι εννοείτε και θέλετε την ανεξαρτησία τη δικαιοσύνης  που συχνά επικαλείστε.  

Το κύρος του δικαστή  δεν μας επιτρέπει  διαμαρτυρίες και κινητοποιήσεις  στο πεζοδρόμιο. Αλλά μην μας φέρνετε  συνεχώς  στην άβολη,πολυ  δυσάρεστη και   δύσκολη θέση  να αντιδικούμε  με το Ελληνικό Δημόσιο και να επιβαρύνουμε  και εμείς  τα δικαστήρια  με χιλιάδες  υποθέσεις  για  ζητήματα που έχουν λυθεί αμετακλήτως.    

Κυρίες και Κύριοι 

Μέχρι σήμερα, οι έλληνες πολίτες  κατά κανόνα σέβονται  την Δικαιοσύνη .Βρίσκεται ακόμα υψηλά στις προσδοκίες τους  και αποτελεί σταθερό  σημείο  αναφοράς τους επειδή η Δικαιοσύνη είναι συνώνυμο της νομιμότητας, της ανεξαρτησίας, αλλά και γιατί  κανένας άλλος θεσμός δεν μπορεί να τους προστατεύσει όταν παραβιάζονται  τα δικαιώματα τους.

Και προκαλεί ανησυχία  το γεγονός  ότι   πολλές φορές  οι πολιτικοί μας  δείχνουν  να το  ξεχνούν  σε μια εποχή που   όλο και περισσότεροι  χάνουν  την αντοχή ,   την   υπομονή και την εμπιστοσύνη  τους  στους θεσμούς. 

Ενώ  όλοι  επισημαίνουν  ότι η δικαιοσύνη είναι πυλώνας της δημοκρατίας  και   επικαλούνται συχνά   την  ανεξαρτησία της δικαιοσύνης , το βασικό  πρόβλημα  είναι  ότι στην πραγματικότητα   δεν συμφωνούν  όλοι   για την αξία μιας ανεξάρτητης δικαιοσύνης  στη λειτουργία του  πολιτεύματος.  Δεν  συμφωνούν όλοι  πως η δικαιοσύνη  είναι αυτόδηλα πολύτιμη.

Eδω και  μήνες  δεν έλειψαν  δηλώσεις   και αναφορές  με γενικευτικούς  απαξιωτικούς  χαρακτηρισμούς   για τους δικαστικούς  λειτουργούς, με τις οποίες αμφισβητήθηκε ο θεμελιώδης  συνταγματικός  ρόλος της δικαιοσύνης να ελέγχει την εφαρμογή  του νόμου  και του Συντάγματος   

Πρόσφατα, κάτω από οξύτατη πολιτική αντιπαράθεση αμφισβητήθηκε και  η εγκυρότητα του ανωτάτου δικαστηρίου  της χώρας μας και τέθηκε, υπό  αμφισβήτηση  η αξιοπιστία των μελών του, με κάθε μορφής  αρνητικές συμπεριφορές, οι συνέπειες των οποίων είναι σαφείς και αδιαμφισβήτητες στην εμπέδωση  της εμπιστοσύνης  στους θεσμούς. 

Κυρίες και κύριοι 

Είναι βέβαιο  ότι μια  αποτελεσματική  δικαστική λειτουργία   απαιτεί πολύ περισσότερα  από όσα είναι συχνά διατεθειμένη  να δώσει,  η Πολιτεία  μας, αλλά και όλοι   εμείς.   Οφείλουμε όλοι   να αποδεχτούμε  μερίδια ευθύνης για  ότι συμβαίνει στο χώρο της δικαιοσύνης, ακόμη και αν η ευθύνη αυτή  δεν μπορεί να επιμερίζεται  ισομερώς .     

Ωστόσο η συζήτηση για την κατάσταση στη δικαιοσύνη  είναι και πρέπει να γίνει   κατανοητή ως συζήτηση  για  την  έξοδό της    από αυτή την κατάσταση . Και αφού  αυτή η έξοδος  από ότι  φαίνεται  δεν μπορεί να γίνει με  κριτήρια των παλαιών  ξένοιαστων  ημερών,  πρέπει να σκεφτούμε  πως θα αντέξει  στα προβλήματα  που προκαλεί  και θα προκαλέσει  στην κοινωνία  η κρίση που βιώνουμε . Γατί   τα σοβαρά  προβλήματα  στην  λειτουργία  της δικαιοσύνης  έχουν φέρει  το δικαστικό σύστημα της χώρας μας   στα όρια του. 

Σας ευχαριστώ πολύ 

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ 

Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος 

Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24 

Τηλ 210-6996688 και 210-6980777 

FAX: 210-6998848 

mail:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ 12ης-2-2017

          Μετά την καταμέτρηση, των ψηφοδελτίων των αρχαιρεσιών της 12.2.2017 για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου και νέας εξελεγκτικής επιτροπής και με βάση το πρακτικό της Εφορευτικής Επιτροπής που συντάχθηκε στο τέλος της εκλογικής διαδικασίας, τα αποτελέσματα που σημειώθηκαν έχουν ως εξής :

A΄ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Γιανναδάκη Ειρήνη 208 ψήφοι

Λαϊνιώτη Αγγελική 220 ψήφοι

Γιαννούλη Στεφανία 177 ψήφοι

Δανιάς Παναγιώτης 340 ψήφοι

Ζαμπετίδης Παύλος 157 ψήφοι

Καφφές Γεώργιος 193 ψήφοι

Λειβαδίτη Θεώνη 216 ψήφοι

Σεραφείμη Αικατερίνη 221 ψήφοι

Φαϊτάς Βασίλης 296 ψήφοι

Ανδοσίδου Αυγή 231 ψήφοι

Δρακόπουλος Νικόλαος 267 ψήφοι

Κουτσοπούλου Αικατερίνη 235 ψήφοι 

Ντέγκα Βανέσσα-Παναγιώτα 174 ψήφοι

Β΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Κουτρούμπα Ελένη 245 ψήφοι

Πανταζής Νικόλαος 272 ψήφοι

Παπαθανασίου Παναγιώτα 227 ψήφοι

Σπηλιοπούλου Βαρβάρα 160 ψήφοι

        Κατόπιν τούτων, και σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 11 & 17του  Καταστατικού της Ένωσης που ορίζουν τις ποσοστώσεις κατά βαθμό δικαιοδοσίας, εκλέγονται με βάση των αριθμό των σταυρών προτίμησης οι εξής:

 A΄ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Παναγιώτης Δανιάς

Βασίλης Φαϊτάς

Νικόλαος Δρακόπουλος

Αικατερίνη Κουτσοπούλου

Αυγή Ανδοσίδου

Αικατερίνη Σεραφείμη

Αγγελική Λαϊνιώτη

Β΄ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Νικόλαος Πανταζής

Ελένη Κουτρούμπα

Παναγιώτα Παπαθανασίου

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Θεώνη Λειβαδίτη

Ειρήνη Γιανναδάκη

Γεώργιος Καφφές

Στεφανία Γιαννούλη

Βανέσσα-Παναγιώτα Ντέγκα

Παύλος Ζαμπετίδης 

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

Βαρβάρα Σπηλιοπούλου

                                     

Αθήνα,    13.2.2017

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗ                              ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΦΑΪΤΑΣ

Σελίδα 9 από 10